Audi, efsane logosunu “iki boyutlu” olarak yine planladı
Dünyanın en büyük otomobil üreticileri arasında yer alan Audi, logosunu “iki boyutlu” olarak yine planladı.
Son yarıyılda çok rakamda otomobil işletmesi marka logosuna aktüelledi ve iki boyutlu tasarıma geçiş yaptı. Bunun artta hem maliyeti eksiltmek hem de elektrikli taşıtlar özelinde arka aydınlatmalı logolar kullanabilmek yer alıyor. Bu mevzuda en son adım atan adlardan birisi de Almanya merkezli dev ad Audi oldu. Şirket yapılan logo aktüellemesi hakkında şunları aktardı: “Audi, ikonik dört halkalı logosunu yine planlayarak ona yeni iki boyutlu görünüm kazandırdı.
Yeni logoda krom kaplı milleteler yerini, düz beyaz milleteler ve bu halkaları vurgulayan koyu siyah renge bırakıyor. Yeni Logo Q8 e-tron ile başlayarak kullanılacak. Audi, aktüellenen logosuyla birlikte yazı tipi tarzını standartlaştırıyor artık otomobillerin model varyant balakaları Audi Type yazı kişiliğiyle otomobilin B kolonlarında yer alacak.
Static photo, Colour: Chronos Gray metallic.
Marka Stratejisti Frederik Kalisch, Yeni logo hakkında, “Bu tasarım iki yeni trendi temsil ediyor; cesur, saf ve pak” derken, tasarımcı André Georgi ise, “Günümüzde krom milleteler yüksek niteliği temsil ediyor ancak biz “yeni kromu” bulduğumuza inanıyoruz. Yeni beyaz ve siyahın netliği müessesesel kimliğimizi yanılgısız kılıyor. Halkaların çevresindeki ince siyah kenarlık, otomobilin boyası veya radyatör ızgarası ne olursa olsun meblağlı, üstün nitelikli bir görünüm sunuyor” açıklamasında bulundu.