Google, Reklam Merkezim sistemini devreye almaya başladı
İnternet devi Google, ilk bülteni I/2022 kapsamında yapılan “Reklam Merkezim” sistemini devreye almaya başladı.
Google, Reklam Merkezim sistemi için daha evvel resmi olarak şunları açıklamıştı: “Ürün inovasyonumuzun temelinde gizlilik ve güvenlik vardır. En iyi reklamların verimli, ilgili ve güvenli olduğuna inanırız. Bu sebeple, kullanıcıların YouTube, Arama ve Keşfet ’te gördükleri reklamlar üzerinde daha da fazla hakimiyete sahip olmasını sağlamak için bu senenin ilerleyen dönemlerinde Reklam Merkezim ’i kullanıma sunacağız. Reklam Merkezim, kullanıcı deneyimlerini iyileştirecek ve işletmenizin gizliliğe öncelik veren bir etrafta başarılı olmasına destekçi olacaktır.
Kullanıcılar güçlü ve basitleştirilmiş hakimiyetleri kullanarak reklam deneyimlerinde duyarlı ayarlar yapabilecek. Reklam verenlerin herhangi bir işlem yapması gerekmiyor. Bu senenin ilerleyen dönemlerinde kullanıma sunulacak Reklam Merkezim, Reklam Ayarları ve Bu Reklam Hakkında bölümlerinin yerini alacak.
Bugün ortaya çıkanlara göreyse Google yeni yarıyıli yurt dışında aktif etmeye başladı. Bu altyapı sayesinde kişiler Google ’ın sunduğu reklamları daha evvel hiç olmadığı kadar özelleştirebilecek, istemediği reklamları geri tasarıya atabilecek, güzeline giden markaların reklamlarını ise öne çıkarabilecek.
En büyük geliri reklamlar olan internet devi, bu altyapı ile kişilerin reklamlara daha sıcak bakmasını hedefliyor. Bu altyapının yakında myadcenter.google.com adresi üzerinden Türkiye ’de de aktif edilmesini bekliyoruz.