Instagram azalık sistemi hakkında tüm öne çıkanlar

30.11.2022
1
Okuma Süresi: 3 dakika
A+
A-
Instagram azalık sistemi hakkında tüm öne çıkanlar

Instagram azalık sistemi hakkında tüm öne çıkanları bir araya getirdik. Şirket bu sistemi devamlı olarak genişletiyor.

Instagram azalık sistemi, yaşamını Instagram üzerinden yürütmeye çalışan içerik üreticiler için geliştirilmiş bir özellik konumunda yer alıyor. Bu sistem sayesinde içerik üreticiler aylık olarak istikrarlı kazanç elde edebiliyor, yaşamlarını daha kumpaslı biçimde yaşayabiliyor. Bu sistem henüz Türkiye ’deki içerik üreticiler için açılmış değil. Sistem Amerika Birleşik Devletleri ’deki tüm içerik üreticilere dahi ancak 4 Kasım tarihinde açıldı. Instagram ’ın başındaki ad Adam Mosseri, sayfanın altındaki video ile sistemin önümüzdeki yarıyılda İngiltere, Avustralya ve Kanada‘da test edilmeye başlanacağını belirtti.

Instagram azalık sistemi Türkiye ’deki içerik üreticilere açılmadı ancak yurt dışında yaşayan, misalin Amerika Birleşik Devletleri ’de bulunan bir içerik üreticiye Türkiye ’den üye olabiliyorsunuz. Bunun için azalık sistemini etkin etmiş bir şahsın profiline gitmeniz ve oradaki “Üye ol” butonuna basmanız gerekiyor. Açılan sayfada karşınıza bir defa daha “Üye ol” butonu çıkıyor. Buna basıldıktan sonra Apple App Store ya da Google Play Store‘un yerleşik ödeme sistemi üzerinden süratlice azalık başlatabiliyor.

Instagram LOG Görsel

Peki bir şahsa üye olduğunuz zaman elinize ne geçiyor? İlk olarak bu hoşlandığınız içerik üreticiye yaşamını sürdürebilmesi için parasal açıdan destek oluyorsunuz. Ancak başka bazı ekstralar da bulunuyor. Bir şahsa Instagram üzerinde üye olduğunuz zaman bir “üye rozeti” kazanıyorsunuz. Bu rozet hem yorumlar hem de dolaysız iletilerde görünüyor. Bu sayede içerik üretici üyelerini daha iyi görebiliyor.

Bir şahsa Instagram üzerinde üye olduğunuz zaman ayrıca size özel içeriklere ulaşım sağlıyorsunuz. İçerik üretici yalnızca azalarına özel resim, video, hikâye ya da Reels paylaşabiliyor. Aynı zamanda yalnızca üyelere özel yazılı iletiler de paylaşılabiliyor. Hepsine ek olarak bir “üye sosyal kanalı” kuruluyor. Bu sayede içerik üretici ile tüm üyeler toplu olarak sohbet edebiliyor.

Peki azalık maliyeti ne kadar? Türkiye ’de şu an bir hayli yurt dışı merkezli içerik üreticiye aylık 60,99 TL vererek üye olabiliyorsunuz. Ancak burada sabit bir maliyet yok. Bazı içerik üreticiler daha az, kimileri ise daha yüksek azalık maliyeti tanımlayabiliyor. Instagram burada maliyet tanımlama sürecini içerik üreticiye vazgeçiyor.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.