Teknosa, “Bi ’linkle Influencer Sensin” projesini başlattı
Türkiye teknoloji perakendeciliğinin en büyük adlarından Teknosa, “Bi ’linkle Influencer Sensin” projesini başlattı.
Mevzu hakkında şirket yayınladığı resmî açıklama üzerinden şunları aktardı: “Teknosa, influencer odaklı pazarlama taktiği kapsamında The Boston Consulting Group BCG iş birliğiyle sosyal ticarette de sektöründe bir ilke imzalaydı. Teknosa.com ’u şubat ayında sektörünün ilk teknoloji odaklı pazaryerine dönüştüren Teknosa, sosyal medya hesabı olmayanları da içerecek biçimde kullanıcılarına yeni bir kazanç alanı ve alışveriş tecrübeyi sunmaya başladı.
Teknosa ’nın “Bi ’linkle Influencer Sensin” ismini verdiği proje kapsamında dileyen herkes, teknosa.com üzerinden beğendikleri rastgele bir ürünşan yanında bulunan “paylaş kazan” butonuna tıklayarak projeye dahil olacak.
Kullanıcılar, kendileri için özel olarak oluşturulan ürün linkini ister iletileşme servisleri ister bloglar ister sosyal medya hesapları üzerinden hoşlandıklarıyla paylaşabilecek. Kullanıcılar, paylaştıkları linkten satın alım yapıldığı zaman ise kurul kazanacak. Bu komite de cüzdanda para ya da kupon biriktirmek biçiminde değil, nakit olarak kendilerine aktarılacak.”
Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, yeni bir bakış açısıyla sosyal ticaret alanında güçlü bir adım attıklarını belirterek, projeleri hakkında şunları söyledi: “Alıcılarımıza teknolojiye dair tüm ürünleri Teknosa niteliği ve teminatıyla sunduğumuz teknosa.com ’u sosyal ağların gücüyle birleştiriyoruz. ‘Bi ’linkle Influencer Sensin ’ projemizle dileyen herkesi iş ortaklarımız haline getiriyoruz. Bu program sayesinde artık tüm kullanıcılarımız teknosa.com ’daki ürün linklerini paylaşarak nakit kazanç sağlama fırsatına sahip olacak.
Programa katılmak isteyenler için hiçbir ön şart getirmiyoruz. Sosyal medya hesabı olmayanlar da dahil, dileyen herkes istediği bir ürün linkine tıklayıp, rastgele bir kanaldan bu ürünü hoşlandıklarıyla paylaşarak influencer olabilecek. Alıcı beklenti ve gereksinimlerine göre sosyal ticaret alanındaki atılımlarımızı sürdüreceğiz.”
Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Takviyecisi Emre Kurtoğlu da alışveriş tecrübesinde dijital kanalların kilit rol oynadığını belirterek, şöyle konuştu: “Pandemiyle birlikte e-ticarette büyüme tetiklenirken, online ’ın toplam satışlardaki hisseyi de ciddi oranda yükseldi. Sosyal ağların da e-ticaret üzerinde güçlü bir tesiri var. Yapılan araştırmalarda da sosyal medya kanalları aracılığıyla hakikatleşen satışların 2025 senesine kadar 3 katına çıkması bekleniyor.
Biz de pazaryerine dönüştürdüğümüz ve kısa zamanda ürün spektrumumuzu 15 kattan fazla artırarak, 100 binin üzerine çıkardığımız teknosa.com ’da alıcılarımıza hem yeni bir alışveriş tecrübeyi sunmayı hem de her adımda kazandırmayı amaçlıyoruz. Alıcılarımız yalnızca paylaştığı üründen değil aynı zamanda teknosa.com ’a ürün linki üzerinden getirdiği kullanıcının yapacağı tüm alışverişlerden de kazanacak.”
Teknosa Pazarlama Bağlantı Müdürü Serap Balkan da harcayıcıların devamlı ve pürüzsüz bir alışveriş tecrübeyi yaşamak istediklerini belirterek, “Bi ’linkle Influencer Sensin ’ programımızla kendi topluluğumuzu yaratarak, alıcı vefasını artırmayı da amaçlıyoruz. Yeni kullanıcıların yanı gizeme sistemimizde yer alan 20 milyonu aşkın kayıtlı alıcımızı da bu sisteme dahil etmek için çalışacağız” diye konuştu.