Spotify, Türkiye ’ye özel yeni bir reklam kampanyası başlattı

29.11.2022
20
Okuma Süresi: 2 dakika
A+
A-
Spotify, Türkiye ’ye özel yeni bir reklam kampanyası başlattı

Spotify, Türkiye ’ye özel yeni bir reklam kampanyası başlattı. İşletme bunun için iki değişik değişik reklam filmi yayınladı.

Kendi alanın lideri Spotify, bu reklam kampanyası hakkında şunları paylaştı “Konutta çalışırken veya hoşlandıklarımızla süre geçirirken, direksiyon başındayken veya spor yaparken, her an kulağımızda en hoşlandığımız sanatçıların sesi var. Birbirimizden ne kadar değişik olursak olalım, yaşamımızın her anında bize her zaman müzik eşlik ettiği sürece, gerçeğinde suratlarca ortak noktamız olduğunu görmek hiç de güç değil.

Spotify ’ın bütün de buradan yola çıkarak müziğin insanları birleştirdiği aslının altını çizdiği kampanyası, bu hafta itibarıyla yayına girdi. Spotify ’ın yeni kampanyası, “Dinlemek Bizi Birleştirir” temasıyla TV ve tüm dijital kanallarda yayınlanan iki reklam filminden oluşuyor. 

Kampanyanın ilk reklam filminde kalabalıkları bir araya getiren ad Melek Mosso olurken, benzersiz stiliyle beğenilen yapıtları yine açıklayan Eda Baba ’nın yer aldığı ikinci filmde Eda Baba ’ya sosyal medyada paylaştığı cümbüşlü kısa videoları ve skeçleriyle bilinen Überküloz lakaplı Berk Keklik eşlik ediyor.

Her iki reklam filminde de değişik anlarda olsa da dinledikleri müzik sayesinde tek noktada buluşan rakamsız müzikseverin bir araya geldiği görülüyor. Kampanyaya ait reklam filmlerini buradan ve buradan izleyebilirsiniz.

Spotify filmleri yanında bu da alakanızı çekebilir: Samsung Galaxy Z Fold4 ve Galaxy Z Flip4 böyle üretilip test ediliyor

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.