TikTok, “alışveriş” özelliğini genişletmeyi sürdürüyor

21.12.2022
1
Okuma Süresi: 3 dakika
A+
A-
TikTok, “alışveriş” özelliğini genişletmeyi sürdürüyor

Sosyal medyanın en ehemmiyetli platformlarından TikTok, platformu alışveriş mevzusunda çok daha faal hale getirmek istiyor.

TikTok, daha evvel bazı pazarlarda İngiltere ve Endonezya gibi faal hale getirdiği uygulama içi alışveriş altyapısını Shop sonunda ABD pazarına da açtı. ABD pazarının büyüklüğü göz önüne alındığı zaman alışveriş mevzusundaki en ciddi adımlarından bkocamanını atan şirket, bu altyapı ile bireylerin ürün alımlarını uygulamadan dağılmadan yapmasını muhtemel kılıyor. Burada elbette şirketler ile birlikte çalışan TikTok, bu Instagram tarafında da yer alan altyapı sayesinde platformu işletmeler için daha ehemmiyetli bir hale getiriyor.

Bu özellik şirketler yanında kullanıcılar için de çok iyi oluyor. Böylelikle platformda karşılarına çıkan video içerisinde görülen esrarengiz ürünler, başka bir konuma gitmeden süratlice satın alınabiliyor. Bu süreci ileride küresel olarak kullanıma sunacak olan şirket, şu an dünyanın en popüler sosyal medya kanalı konumunda yer alıyor ve bunun parasal getirisini artırma mevzusunda kilit çalışmalar gerçekleştiriliyor.

Video odaklı TikTok, bundan evvel de duyurulan Resim Modu ile ses getirmişti. Bu mod sayesinde şahıslar uygulamada yüksek nitelikli resimler Tek içerikte birden fazla paylaşabiliyor, bu resimlere müzik ekleyebiliyor ve 2.200 şahsiyete kadar açıklama koyabiliyor. Şirket Resim Modu sayesinde kendisini video ile ifade etmek istemeyenlere ehemmiyetli bir seçenek sunuyor, bu vaziyet odağını videoya kaydıran Instagram için makûs bir haber daha oluyor.

TikTok Shop adımı yanında bu da alakanızı çekebilir: Etkileyici Porsche Müzesi içinde drone ile bir tur atın

TikTok Now

TikTok Now

Fiyat ÜcretsizBoyut 170 MBYükle App StoreFiyat ÜcretsizBoyut -Yükle Google Play Store

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.